Handbags & Closets: AURA WHITE

Monday, May 5, 2014

AURA WHITE

Haa..Hot! Hot! Hot! .. huish!! .akak ada citer terbaru nak share dengan korang okey ni. Hamboi! main terjah jea Kak Muniy ni.. Bagi ler salam dulu kot yea pun..
 Hmm... ehee... Assalamualaikum Jah oi!

Ni mai ler dengar dulu nak habaq produk yang kolagen yang terhangat di pasaran. Meletup-letup tau! 

Pernah dengar tak Aura white glutha collagen?
 - mesti korang pernah dengar kann?Sebenarnya produk ni best giless tau kerana ia mempunyai khasiat yang hebat dan rasa yang sungguh sedap. 

Sebelum ni akak buat research sendiri pasal aura aura white ni. akak banyak membaca testimoni aura white ni kan, tapi dalam hati terdetik "eh! betul ke boleh cantik dalam tempoh yang singkat?".. Hmm.. nak kena cuba ni. So, kitew pun test dulu. 

Woww!! pengalaman Kak Muniy minum aura white ni sangat teruja tau! Akak minum aura white yang special edition punye. Rasa lemon berry yang sungguh sedap dan teringat-ingat gitew. Akak suka minum yang sejuk sebelum breakfast pergi kerja dan juga tak sabar-sabar nak minum sebelum tidur. Minum kerap2kan takut cepat habis plak.. mueheee...  Mula-mula minum rasa kulit kitew macam biasa jea. Tapi belum sempat habis sebotol aura white tu ramai yang tegur kulit akak ni nampak cerah, licin dan berseri-seri. Haahaaa... macam tak percaya kan? 

Berbunga-bunganya hati bila kulit yang sebelum ni kusam, kering dan gelap sudah hilang. Suami pun suke sangat.. heee.. itu yang pentingkan? Rupanya memang betul ape yang akak baca sebelum ni kan? ...  Kita akan dapat lihat hasilnya hanya dalam masa beberapa minggu sahaja. 

Jom! kita usha-usha produk aura white ni. 



Aura white 15x stem cell ni yang Kak muniy dah cuba. Memang berkesan sangat! 




Ada 3 jenis aura white untuk wanita okey! yang pertama perisa coklat yang sungguh sedap dan lazat.  Kedua aura white dengan 15x stem cell dan yang last sekali aura white 5x stem cell dengan perisa lemon berry yang sedap dan masam-masam manis gitew. Anda suka yang mana? tepuk dada tanya selera okey! harga yang di offer adalah istimewa dan berbeza mengikut jenisnya okey! 




Minuman collagen untuk lelaki pun ada, yang ni namanya auramen. Memang hebat dan berkhasiat. Nanti Kak Muniy citer dalam entry pasni yea. 


Kat atas ni adalah model aura white yang terbaru. Sungguh comel dan jelitakan diorang ni?


So, sesape yang nak order aura white jom sms @ whatsapp sahaja kepada 017-2404006 to order yea. Thank you!

No comments:

Post a Comment