Handbags & Closets: BAJU KURUNG LYCRA HOT DESIGN

Sunday, May 18, 2014

BAJU KURUNG LYCRA HOT DESIGN

Secebis coretan buat kawan2ku yang tersayang & gorgoeus2 tu.. heee...


Ramai yang dah tahu saya ni PEMINAT TEGAR baju kurung lycra yang high quality material. Ia sangat selesa, cantik dan PALING BEST tak payah gosok. Pendek kata, pakaian ni PERFECT dan ia menjadi idaman hati walaupun mahal.


Bestnye! pakaian ni ready to solat. Ramai kawan2 yang selalu puji (sampai saya rase rimas walaupun selalunya kembang hidung jugak... hee....) Sampaikan diorang mintak tolong saya belikan tapi masalahnya pakaian lycra ni tak banyak pilihan sangat. Kedai kat KL ni pun tak banyak. Setiap minggu saya akan singgah di satu booth pakaian lycra tu dan kalau ada yang cantik2 cepat-cepat saya rembat. Mueheee..

Pernah juga saya beli online dari jenama terkenal.Harga yang paling murah RM240 sepasang. Harga kat butik-butik terkenal mencecah RM500 sepasang. Fuhh! memang berdebar nak bayar beb!

So, oleh kerana dengan niat nak tolong penuhi permintaan rakan2 tersayang --->> dengan GIGIHnye saya mencari supplier satu KL ni dan akhirnya jumpe jugak beberapa butik yang produce baju lycra 
dengan design yang cantik-cantik.

Dengan rasminya--->>
 Tadaaa... saya perkenalkan baju kurung lycra very high quality materials dengan HARGA SANGAT MURAH daripada jenama terkenal
 tapi kualiti TERBAIK okey.

Ada pelbagai design yang sangat cantik dan bergaya dengan jahitan yang halus. Tidak melekat di badan, corak yang sangat cantik dan of course ia sangat bergaya dipakai di hari raya Aidilfitri nanti. Korang tak payah pening-pening nak tempah-tempah jahit lagi tau.
Order jea dengan kami terus bleh pakai. Best kan?



















So, kalau ada yang berkenan tu jom sms @ whatsapp to 017-240 4006 to order now. Thank you.

No comments:

Post a Comment