Handbags & Closets: Handbag borong

Tuesday, April 29, 2014

Handbag borong

Assalamualaikum..

Selamat pagi buat semua cik kak-cik kak yang gorgeous2 di luar sana. Ahaa.. hari ni kami nak update perkembangan  terbaru Kedai Indah. Alhamdulillah! syukur di atas sambutan hangat yang diterima oleh kami semenjak memperkenalkan pembelian secara borong. 

Ramai yang call, sms @ wassap kat kami tanye price, kuantiti dan hal2 urusan untuk belian secara borong ni. Memang menguntungkan dan berbaloi-baloi terutama businessman yang berada di luar Kuala Lumpur ni okey. Anda dah tak perlu penat2 datang KL ni lagi pasni.  Dah ler kena bayar tambang bas @ duit minyak, sewa hotel lagi. Bab pikul barangan dagangan tok sah citer memang penat giler kan? .. 

Kini Kedai Indah sedia membantu anda mendapatkan handbag dan purse yang pasti sangat cantik, berkualiti dan konfem sangat laris di pasaran. Wowww! hebat kan? Anda hanya perlu memesan kod handbag melalui sms @ wassap sahaja. Tak payah email bagai, sebab kami  ingin memudahkan urusan semua orang terutama customer2 kami di usia emas tue. Bagitau jea pembayaran dah dibuat dan kami akan tolong check untuk anda. Senangkan?

Barangan anda akan di pos secara pos berdaftar. Tunggu jea tau! order anda akan sampai depan mata gitew! Bestkan? Jika ada barangan yang yang rosak @ tidak berpuas hati - jangan risau, anda boleh pulangkan semula barangan tersebut. Kami akan ganti dengan yang baru atau pulangkan wang anda semula. Anda puas hati? -- >> kami hati nyer gumbira sangat2 nyer punn.. hahaaaah


Kami akan hantar sekotak macam ni. Best kan?


Antara order daripada customer Kedai Indah!.. sungguh mudah, senang dan cepatkan?


p/s- Kepada pekedai @ businesswomen di luar sana yang ingin order barangan di Kedai Indah, jom sms @ wassap the code to 017-2404006 to order now. Anda pesan kami hantar. 


No comments:

Post a Comment