Handbags & Closets: Handbag ke pejabat

Thursday, May 2, 2013

Handbag ke pejabat

Wanita sekarang kebanyakkannya bekerjaya. Memilih handbag yang sesuai ke pejabat mestilah dititik beratkan. Kalau tersalah bawak handbag ke pejabat adui! habis mata menjeling tak sudah-sudah. Hehee..


Okey! handbag yang sesuai untuk dibawa ke pejabat mestilah lebih formal, simple dan sesuai dengan pakaian pejabat yang dipakai sehari-hari. Kalau nak selamat pilih warna universal seperti hitam, brown, cream dan putih kan? Warna-warna sebegitu boleh dipadankan dengan banyak baju. Namun, handbag bercorak juga sesuai dibawa ke pejabat cuma perlulah dipadankan dengan pakaian yang benar-benar sesuai agar ia nampak class and elegant. Betul tak?

Berikut antara handbag yang sesuai untuk di bawa ke pejabat : 


Handbag Gucci di atas sesuai dipadankan dengan baju plain dan bercorak. Warnanya yang universal sesuai digayakan dengan baju yang pelbagai corak.



Bagi handbag Coach yang bercorak seperti Coach 54 dan Coach 55 di atas lebih sesuai digayakan dengan baju plain. Manakala Coach 56 dan Coach 57 sesuai dipadankan dengan baju bercorak dan jugak baju plain. Hehee.. tepuk dada tanya selera yang mana satu pilihan anda kan?


Sekian tips untuk kali ini dari Kedai Indah. Sila like KEDAI INDAH untuk melihat koleksi handbag yang lebih banyak dan menawan hati. Sekian.

No comments:

Post a Comment