Handbags & Closets: Handbag Coach Gorgeous!

Sunday, May 19, 2013

Handbag Coach Gorgeous!

Baru-baru ni Kedai Indah ada memperkenalkan Handbag Coach Super Grade yang bercorak Rainbow yang mak ai! cantik giles tuu. Ingat lagi tak? .. Coach Rainbow Super Grade ni memang mendapat permintaan yang agak tinggi daripada customer sampaikan Kedai Indah telah restock banyak kali. Stock Coach ni memang terhad dan Kedai Indah telah stand by stock siap2 untuk anda yang tersayang..

 
 Coach 69, Coach 61 & Coach 54 ini memang ramai yang request tau! this one is Super Grade.. Kualiti memang puas hati babe!


Hari ni Kedai Indah ingin mengumumkan BERITA GEMBIRA kepada customer yang geraamm jea tengok  Coach Rainbow edisi Super Grade yang kat atas ni tapi tak cukup budgetkan? Haa.. Kini ada stock handbag yang baru sampai yang sama patern (corak) & design dengan Coach Rainbow Super Grade hari tu tetapi grade AAA. Harganya hanya RM210 sahaja + free paper bag & free postage lagi tau! sangat-sangatlah murah dan berbaloi! Jom lihat koleksi yang terbaru ini dibawah okey!


 Cantik tak?

Coach 72 hingga Coach 78 adalah stock handbag terbaru dari Kedai Indah tau! Jom order sekarang sebelum out of stock okey!

Sekian dulu. Bye! bye!

No comments:

Post a Comment