Handbags & Closets: Handbag Bergaya

Thursday, May 9, 2013

Handbag Bergaya

Setiap wanita pastinya ingin memiliki handbag yang bergayakan? kalau boleh nak special edition tau. Biar kita sorang jea ada handbag yang macam ni dan tak nak sama dengan orang lain kan? heee.. err.. Tapi sebenarnya bila jea terpandang orang lain bawak handbag yang pergh!! cantiknye.. dalam hati " lepas ni aku nak gi usha beg macam dia" hiii..... dah kite ni perempuan katakan. Orang lain pakai sama macam kita tak boleh tapi dalam hati ada niat nak cari sama macam orang lain.. betul tak? emm.. Camne tu ek?

Hakikat yang sebenarnya kaum perempuan tak perlulah begitu risau takut terjadi boria plakkan?..Walaupun kita beli kat online ataupun kat kedai handbag yang mempunyai banyak stok yang sama, pastinya kita tak akan bertembung dengan orang lain yang memakai handbag sebijik macam kita. Kalau terjumpe pun kebarangkaliannya sangatlah kecil. Lebih-lebih lagi kalau shopping kat Kolumpo ni rakyatnya berjuta-juta Jah oi!.. So, konfem handbag kita ni exclusive tau! ..

Kami di Kedai Indah mempunyai koleksi handbag yang terhad. Ala-ala limited edition katakan! So, kalau ada design handbag yang membuatkan anda berkenan sampai terbayang-bayang tak bleh nak tidur tu kena cepat-cepatlah order yea. Stok kami bergantung kepada supplier. Kadang-kadang 2,3 minggu sahaja handbag yang famous amos ni licin di sana. Huhuu! 

Oleh itu Kedai Indah akan menyimpan stok yang lebih banyak bagi handbag yang famous dan mendapat permintaan yang tinggi dari pelanggan. Pelanggan seronok dapat handbag yang cantik dan bergaya, kami pun tumpang gembira..tak gitu?


Ini antara koleksi Gucci yang mendapat permintaan tinggi dari pelanggan. Simple dan bergayakan?


Semua handbag Coach di atas adalah tersangat2lah famous dan Kedai Indah telah restock berulang-ulang kali. Kalau berminat nak order boleh la SMS shj CODE handbag anda kepada 017-2404006 sebelum licin okey! Kat supplier kebanyakkannya dah out of stock tetapi Kedai Indah telah siap-siap sediakan payung sebelum hujan mencurah2 di pipi customer tersayang! - ala mucuk2... jangan nangis yea!

Sekian sahaja untuk entry pada kali ini.. adios!

No comments:

Post a Comment