Handbags & Closets: Parcel Handbag

Saturday, June 1, 2013

Parcel Handbag

Shopping handbag online? Err!.. mesti korang terpikirkan macammana la handbag korang dibungkuskan? Betulkah selamat sampai beli by post ni kan? Okey ke condition nye? Hey! tak rosak ke handbag tu bila sampai nanti?

 Hamboi!  banyak benar persoalan yang timbul di kepala especially bile anda belum pernah shopping online kan? heee.. Takpe2 meh! kami nak citer macamane parcel handbag Kedai Indah dibungkus selepas pembayaran diterima.


Haa.. korang tengok la gambar kat atas, itulah antara bahan2 yang diperlukan utk membungkus handbag Kedai Indah. 

Memula kami akan masukkan handbag tu dalam dust bag. Aisey! dust bag tak de dalam picture plak. Then masukkan ia ke dalam plastik jernih. Kendian, handbag itu dimasukkan pula dalam plastik purple bersama paper bag yea puan-puan. Eh2! macam rancangan memasak plak. Senang citer resipinye  cenggini:

handbag + dust bag + plastik jernih + paper bag + plastik purple .. dah siap? ehh.. belum lagi. 



Bungkusan handbag tadi pula dibungkus dengan bubble wrapper yang korang boleh tengok dalam 2nd picture kat atas ni. Bubble wrapper ni tujuannya bagi mengelakkan handbag tercalar atau terkeronyok semase abang dan kakak posmen memegang parcel anda ni. Haa... teliti tak bungkusan kami?

Lastly, baru la kami bungkus dengan kertas minyak agar nampak kemas dan cantik hokey! 


Tadaa.. dah siap. Ni formula penuh utk siapkan parcel kedai Indah.

Handbag + dust bag + plastik jernih + paper bag + plastik purple+ bubble wrapper + kertas minyak. 


Amacam puas hati tak? harap pasni korang tak rasa ragu-ragu lagi untuk shopping di Kedai Indah okey. Kami cuba memberi yang terbaik buat korang semua supaya anda benar-benar puas hati dengan service kami di Kedai Indah. Thank you.

No comments:

Post a Comment