Handbags & Closets: Handbag Coach Cherry

Friday, June 14, 2013

Handbag Coach Cherry

Wow! Coach Cherry kini kembali lagi setelah stock yang sebelum ni dah licin. Kali ni handbag ini di datangkan dengan pelbagai design yang cantikk giles!.. huhhuu rambang mata babe. Kalau sebelum ni Coach Cherry coraknye yang C besar kan? tapi kali ni patern die lagi comel iaitu C kecik-kecik jea. Materialnye adalah tentunya high quality satin. Memang puas hati.. heee.. 

Jom kite tengok koleksi Kedai Indah yang terbaru okes! 


Design Coach 03 dan Coach 04 memang laris. Coach 03 ada 3 compartments. Boleh simpan macam2 dalam tu kan?. Manakala Coach 04 dan Coach 05 ada 2 compartments okey!. Last skali coach 06 hanya ada 1 compartment. 


Harganya pastinya sangat-sangat murah berbanding harga pasaran. Kedai Indah menawarkan harga promosi hanya RM190 sahaja per item. Free paper bag yang cantik ( paper bag belang2 sebijik dalam gambar tu tau! ) dan postage pun free jea ke seluruh Malaysia. 

Kalau anda dari Singapore, Brunei or Indonesia kite charge harga postage ikut rate negara masing2 okey.. So, kalau nak order SMS jea CODE yang ada dalam gambar kat atas tu ke 017-2404006. Boleh juga message kami melalui FB Kedai Indah ada kat tepi blog ni kan? .. okey! sekian dulu coret2 dari Kedai Indah. Selamat bershopping yea!

No comments:

Post a Comment