Handbags & Closets: Handbag Coach Terkini

Saturday, April 27, 2013

Handbag Coach Terkini

Handbag Coach memang mendapat permintaan tinggi daripada pelanggan-pelanggan Kedai Indah berbanding jenama-jenama lain. Ini kerana design dan pattern Coach sentiasa terkini dan up to date. Coraknya sangat cantik dan pelbagai. Jadi, pelanggan mempunyai banyak pilihan yang pastinya memenuhi citarasa masing-masing.


 Antara patern yang famous ialah patern handbag sandang yang mempunyai 3 compartment. Oleh itu, Kedai Indah sentiasa membuat repeat order kepada supplier untuk patern ini. Kadang-kadang customer terpaksa tunggu 2,3 hari apabila stock kami habis.Kesian! Namun begitu Kedai Indah cuba memberi service yang terbaik buat pelanggan agar anda semua berpuas hati dengan layanan dan produk kami. Insyaallah!

Coach 18 adalah salah satu handbag yang mempunyai 3 compartments yang mendapat permintaan tinggi daripada pelanggan.

Selain itu, corak juga mempunyai pengaruh yang besar terhadap citarasa pelanggan. Antara corak yang menjadi kegemaran ramai ialah corak Coach pinky seperti gambar kat atas, corak Coach poppy, corak Cherry dan yang terbaru ialah corak ala2 rainbow. Semuanya cantik-cantik! mmm.. sebab tulah message order berderet-deret masuk dalam handphone kami.. hehee..

Corak cherry dan rainbow. Cantik tak? hehee.. ops! Coach 09 dan coach 45 dah out of stock yea dear.

Latest design. Corak rainbow. Wow! sangat gorgeouskan? Semua ni masih ada stok lagi . So sesape berkenan cecepat sms THE CODE to 017-2404006 to order your handbag okey!

Bukan itu saje tau..Kami masih ada banyak lagi koleksi handbag Coach yang cantik dan gorgeous tentunya di facebook fanpage KEDAI INDAH jom! LIKE US now. Thank you.

1 comment: