Handbags & Closets: Handbag Cash and Carry

Sunday, April 28, 2013

Handbag Cash and Carry

Ramai jugak yang message Kedai Indah bertanya Kedai Indah ni premis kat mane yea? Buat pengetahuan customer tersayang, Kedai Indah hanya beroperasi secara online sahaja dan kami belum lagi membuka butik. Hajat di hati memang nak buka tapi masih menunggu masa yang bersesuaian untuk membuka premis Kedai Indah. Insyaallah! 


Sebahagian daripada customer kalau boleh nak la tengok-tengok, sentuh dan belek-belek dulu sebelum membeli  handbag kamikan? katanya "tak puas hati kak tengok gambar saje!". Okey! Jangan risau, Kedai Indah ada membuat Cash and Carry tau. SMS jea code handbag yang anda berkenan tu, boleh order sampai 6 item walaupun anda nak ambil satu sahaja dan boleh buat appointment di sekitar Ampang, Kuala Lumpur. 


Haa..puas hati kan dapat tengok depan mata? Biasanya customer kami memang tak bleh tahan tengok handbag-handbag yang gorgeous ni depan mata. Percaye tak mesti diorang akan GRAB lebih dari satu. Pernah ada customer tu GRAB sampai 4 bijik tu..Itulah penangan bila barangan dah ada di depan mata. Customer puas hati, Kedai Indah tumpang happy! 




Ini adalah sebahagian handbag yang telah ditempah oleh customer untuk Cash and Carry! dan kami akan bawak extra sebagai pilihan tambahan tau! seronok kan?

Jadi sesapa yang berminat untuk Cash and Carry sila SMS code handbag yang berkenan tu kepada 017-2404006. Ops! sebelum tu pilih dulu handbag anda di KEDAI INDAH okey! Thank you!





No comments:

Post a Comment