Handbags & Closets: Baju Raya 2017 Meletops

Thursday, May 11, 2017

Baju Raya 2017 Meletops

Kurung Pahang Warkah Mungkin Pilihan Terbaik Untuk Generasi Muda Mengekalkan Adat Warisan Melayu Disamping Mengikuti Trend Semasa

Sinonimnya baju kurung dan adat melayu semestinya tidak dapat dipisahkan. Kini Generasi Muda lebih tertumpu kepada 'trend' semasa yang ' up-to-date' , popular & simple. 4 Sebab kenapa Kurung Pahang Warkah menjadi pilihan 'AWESOME' masa kini :

1. Design kurung pahang yang dihiasi dengan dokoh iron menambah kesenian & seri pada baju. Dipadankan dengan kain susun tepi menjadi kegemaran setiap rakyat Malaysia yang gemarkan penampilan yang kemas, simple dan nampak sopan.

2. Fabrik batik sarawak bercorak songket merupakan fabrik EDISI TERHAD yang bermutu tinggi memberikan kelainan kepada anda untuk tampil 'exclusive' .Pastinya anda tidak akan berpakaian serupa seperti rakan anda!

3. Valentino silk material untuk baju kurung Warkah adalah diantara fabrik yang popular & mendapat sambutan yang hebat dari pengguna kerana kain lembut dan flowy , kain kurang renyuk, kain sejuk dipakai ,tidak turun warna dan tidak kecut. Memang WOW lah .

4. Anda tak perlu risau baju kurung READY STOCK Anda tidak perlu risau saiz dari SS sehingga XL

HARGA JUALAN SEMENANJUNG RM160 (TERMASUK POS)
HARGA JUALAN SABAH SARAWAK  RM165 (TERMASUK POS)

      ** GAMBAR / COLOR BAJU DI PATUNG ADALAH 90% REAL COLOR

     ** SAIZ XXL ADD RM20

www.wasap.my/60172404006

www.wasap.my/60172404006

www.wasap.my/60172404006

No comments:

Post a Comment