Handbags & Closets: KOLEKSI HANDBAG YANG MENAWAN

Thursday, August 14, 2014

KOLEKSI HANDBAG YANG MENAWAN

Assalamualaikum semua..

Rasenya tak terlambat lagi Kak Muniy nak wish Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua pembaca blog Kedai Indah. Alhamdulillah! di atas limpah rahmat dan kasih-sayang Allah s.w.t dapat kita meraikan hari yang berbahagia bersama keluarga tersayang. Semoga ikatan kasih-sayang yang dijalinkan akan berkekalan hingga ke syurga.

Kali ini Kak Muniy ingin mewarwarkan koleksi handbag yang available di Kedai Indah. Koleksi2 ini akan diposkan segera selepas order dibuat. Bestkan? Hari ni order, esok @ lusa dah dapat. Selain itu juga kami memperkenalkan koleksi handbag pre order. Koleksi ni ada banyak pilihan yang cantik2. Rabun mata nak pilih tapi kena cepat sebab stock ni ada kat stokis sahaja. So kalau lambat2 bimbang dah sold out.

Okey! Jom kite tengok dulu handbag2 yang cantik dan bergaya di Kedai Indah. yang mana takde code tu korang bleh wassap gambar dulu dan Kak Muniy akan check stock yea.

Jom!!...


Koleksi coach yang sangat laris di pasaran. Ramai customer yg minat coach sebab design yang cantik dan berkualiti tinggi.



Coach poppy adalah koleksi terbaru dari kami. Very high grade!. Harga biasa memang mahal tapi kami offer HARGA RUNTUH... murah sangat2 okey!



Wow! cantikkan koleksi handbag2 kat atas ni semua.. Jom! grab sebelum out of stock. Si merah tu ramai yg dah usha... uhuk!




Handbag clutch yang sangat cantik dan gorgeous! Ramai customer yang minat dengan design ini. Sesuai utk majlis keraian atau dihadiahkan kepada yang tersayang..

p/s- sms @ wassap jea kepada 017-240 4006 untuk pertanyaan... Thank you!

No comments:

Post a Comment