Handbags & Closets: PURSE GORGEOUS & BERGAYA

Wednesday, March 12, 2014

PURSE GORGEOUS & BERGAYA

Assalamualaikum..

kite kann ader bagitau dalam entry seblom ni yang ramai customer yang masuk blog Kedai Indah ni kadang-kadang frust. Sebabnya ---> banyak stok handbag dan purse yang baru jea diorang nak order tetiba dah habis (isk! isk! isk!).

Oleh kerana sebelum ni kami kat Kedai Indah asyik update koleksi terbaru kat facebook jea. Blog ni buat macam anak tiri jerk. Lambat betul updatenyer. Bile kite baru jea update kat blog tetiba customer msg dah bayar. Terus habis.. huhuu.. Kesian kat korangkan.. mintak ampun yea.


Owh! Rupenye ramai yang nak carik handbag dan purse yang cantik melalui online di zaman canggih ini kan? Yer laa mane ader mase nak keluar shopping time kerja kan? tak sempatnyer. Weekend plak sibuk dengan anak-anak ataupun agenda peribadi yang lain kan?. heheew.. 

 Jadik kali ni kite cube membantu korang semua untuk memilih koleksi handbag dan purse yang terbaru. STOCK is AVAILABLE gitew! jom! kite update purse dulu yea. Handbag sat lagi naa..  So, yang mane korang berkenan tu kite akan pos terus sebaik saje dapat payment yea. Senangkan?


Jom! kita lihat koleksi yang availaible. Sangat cantik dan bergaya sangat!






















 











Okey! yang mana berkenan tu cecepat SMS @ WASSAP jea kat kite di talian 017-240 4006 to order yea. Thank you! Bye! Bye!

No comments:

Post a Comment