Handbags & Closets: Handbag New Arrilvals

Thursday, February 20, 2014

Handbag New Arrilvals

Jika sebelum ni kite dah citer pasal aura white yang sedang HOT di pasaran tu.. Korang jangan ingat Kedai Indah dah tak jual handbag yang gojes-gojes lagi. Sebenarnye tahun 2014 ni kami pelbagaikan lagi produk di butik kami ni. So senang skit korang nak shopping bag plus dengan produk kesihatan dan kecantikan sekali. Yea laa...kite semua bukan setakat nak nampak gorgeous jea kan? Semestinya kulit kite pun nak nampak cantik dan sihat. Betul tak? heee..


So, pada enty kali ni akak nak citer pasal handbag new patern. Sangat cantik dan awesome! ada beberapa design sajer okey. Materialnye konfem sangat berkualiti dan halus buatannye. Sangat sesuai untuk dibawa ke majlis2 keraian dan ke pejabat okey. 


Berita gembira kepada yang pinkish and purplelicious! hheee... handbag ni warnanya pink purple sangat cantik okey! Woww!! Jom layanzzz!



Amacam! cantikkan? C187 ni ada 3 compartments okey. Senang ler korang nak selit barang2 bila ada 3 compartments ni kan?




C188 ni pun mempunyai ramai peminatnye. Tali yang bahagian bawah tu boleh diubah untuk dijadikan sling bag okey. Tapi tali yang sedia tu pun memang dah boleh sling kat bahu dah.. 



Haa.. kepada korang yang dah lame mencari handbag yang gorgeous tu jom order cecepat sebelum out of stock yea. Sms @ Wassap the CODE to 017-2404 006 to order now. Thank you!

No comments:

Post a Comment